14 spraw o których twój fryzjer ci nie powie

1
14 spraw o których twój fryzjer ci nie powie

Niezadowolona z ostatniej fryzury? Myślisz, że płacisz za dużo za farbowanie włosów? Zaoszczędź pieniądze i poprawić swoje relacje z fryzjerami dzięki tym poradom specjalistów od układania fryzur. Dzięki temu wyjdziesz zawsze zadowolona z salonu.

  1. Wiem, co robię – Mam formalne szkolenie i wiem, co będzie działać dobrze dla tekstury włosów, kształtu twarzy i kolorytu, więc staraj się pytać więcej, a  gadać mniej.
  2. Miej trochę szacunku. – Nie proś mnie o „wciśnięcie cię” , kiedy mam wszystko zarezerwowane. Jestem pewien, że nie chciałabyś mieć własnej wizyty przesuniętej, bym mógł obsłużyć kogoś innego. Wszyscy moi klienci są dla mnie równie ważni.
  3. Przestań krzyczeć. – Nie słyszę co mówisz przez hałas suszarki do włosów, więc przestań wydawać mi polecenia gdy jestem w trakcie suszenia twoich włosów.
  4. Mała wdzięczność wiele dla mnie znaczy. – Powiedz mi kiedy jesteś zadowolona z wyniku i podziękuj za dobrą pracę.
  5. Siedź prosto. – Nie krzyżuj nóg i nie przechylaj głowy gdy właśnie obcinam ci włosy. Chyba, że zależy ci na nierównej długość włosów.
  6. Będziesz wiedzieć kiedy fryzura skończona. – Idealna fryzura nie oznacza, że musi być robiona długo. Dobre uczesanie to możliwość szybkiego ułożenia perfekcyjnej fryzury, która robi cuda wokół twarzy.
  7. Przychodź do fryzjera sama. – Nie przyprowadzaj ze sobą dzieci lub pieska. Znudzone dziecko siedzące na twoich kolanach  lub szarpiące cię za ramię przeszkadza mi w pracy.
  8. Jesteś chora? Zostań w domu. – Jeśli jesteś przeziębiona lub masz grypę, proszę przełóż wizytę. Ja, inni pracownicy oraz klienci nie chcą się zarazić.
  9. Nie licz na zniżkę przy pierwszej wizycie. – Dopiero za lojalność, regularne wizyty z chęcią policzę cię mniej.
  10. Przychodź na czas. – Bądź na czas na umówioną wizytę. Tak jak ty nie lubisz czekać, tak i ja. Czas to pieniądz i kolejka mi się opóźnia. Jeśli musisz się spóźnić, proszę zadzwoń.
  11. Mam dużo klientów. – Nie czuj się obrażona, jeśli nie będą pamiętać twoich opowieści  z poprzedniej wizyty. I nie oczekuj, że również będę się zwierzać.
  12. Jasno sprecyzuj swoje oczekiwania. – Nie jestem jasnowidzem i moja wizja fryzury może nie pokrywać się z twoją.
  13. Nie eksperymentuj sama w domu. – Tylko profesjonalne produkty w rękach profesjonalisty dają lepsze efekty i trwalsze wyniki oraz mniej szkodzą na włosy.
  14. Moja pamięć ma swoje granice. – Niektórzy klienci mówią „obciąć włosy tak, jak ostatnim razem”. Mając setki klientów nie jestem w stanie pamiętać dokładnie każdego obcięcia. Jeśli chcesz tego samego, zrób zdjęcie i pokaż mi.

1 KOMENTARZ

  1. Tak? Szanuj klienta czas, przecież czas to pieniądz. Jeśli umawiasz się na konkretną godzinę, nie każ klientowi czekać pół godziny aż skonczysz poprzednie głowy. A jeśli jesteś profesjonalnym m fryzjerem to hasło „tak jak ostatnio” nie powinno stanowić problemu. Chyba widać obecną „odnośnietą” fryzurę, należy ja TYLKO skrócić do pożądanej przez klienta długości.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj